طریقه اتصال مودها به گوشی های سری Z موتورولا Leave a comment

در این نوشته سعی بر آن شده که طریق اتصال Moto Mod های گوشی های سری زد موتورولا توضیح داده شود. در نوشته های بعدی این سایت، هر یک از مودها به طور جداگانه بررسی و کارکرد آنها نیز توضیح داده خواهد شد.

طریق اتصال

پشت تمام مودهای موتو زد،  پین‌های فلزی‌ای تعبیه شده که به پین‌های فلزی قاب پشتی گوشی متصل می‌شوند. زمانی که یک مود یا همان ماژول را به گوشی نزدیک کنید با استفاده از آهنربا مود به گوشی متصل می‌شود و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. اتصال مودها به گوشی بسیار محکم است و نیازی نیست که نگران کنده شدن ناگهانی آن‌ها باشید.

مود دوربین

این مود ساخت هاسل بلد است. ازنظر اندازه با وسیله‌ای کوچک روبرو نیستید و زمانی که آن را روی گوشی سوار کنید به‌خوبی تفاوت ضخامت حس می‌شود. ضخامت این مود 9 تا 15 میلی‌متر است و با اتصالش به دستگاه 145 گرم به وزن آن شما اضافه می‌شود. سنسور این دوربین 12 مگاپیکسلی است و روی آن 2 میکروفون سوار شده. این مود به زوم 10 برابر اپتیکال، زوم 4 برابر دیجیتال، فلاش زنون و درنهایت OIS برای عکاسی مجهز است.

مود اسپیکر

این مود حاصل همکاری موتورولا با JBL است. اگر اهل گوش کردن به موزیک باشید این مود نیز اندازه بزرگی دارد و همانند مود دوربین 145 گرم به وزن گوشی شما اضافه می‌کند. این مود به دو اسپیکر مجهز است که قدرتی برابر 6 وات تولید می‌کنند. یکی از ویژگی‌های این مود تجهیز آن به باتری داخلی است. 1000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری داخلی این اسپیکر است که مجزا از باتری گوشی می‌تواند تا 10 ساعت موزیک پخش کند. این اسپیکر مجزا از گوشی و با استفاده از USB Type-C شارژ می‌شود.

\"Image

مود پروژکتور

موتورولا این اسپیکر را Insta-Share Projector نامیده است. این مود از دو مود قبلی کوچک‌تر است و با اتصال آن به گوشی 125 گرم وزن به گوشی شما اضافه می‌شود. این مود می‌تواند امکان استفاده از اندازه تصویری 70 اینچی را برای شما به ارمغان بیاورد. کیفیت تصویری پخش شده توسط این مود 480p است. عمر لامپ این پروژکتور نیز 10000 ساعت و باتری‌ 1100 میلی‌ آمپر ساعتی داخل آن قرار گرفته است. با این ظرفیت تا 60 دقیقه بدون نیاز به باتری گوشی می‌توانید ویدئو پخش‌کنید. این مود زیر خودش پایه‌ای دارد که برای تنظیم ارتفاع ویدئوی پخش‌شده استفاده می‌شود. با استفاده از این مود می‌توانید محتوایی که روی گوشی در حال پخش است روی هر سطحی پخش کنید.

مود باتری

این مود، همان‌طور که از نامش پیداست، یک پاور بانک همراه است. ظرفیت این مود 2200 میلی‌آمپر ساعت است. ظاهر زیبایی دارد و نیاز شما به حمل پاور بانک را مرتفع می‌کند. وزن این مود 79 گرم و ضخامتش 6.2 میلی‌متر است.

\"Related

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید