موتورولا ، موتو ایکس ، Moto X4

نسخه جدید موتو ایکس 4 Leave a comment

نسخه جدید موتورولا موتو ایکس 4 با تخفیف برای مدتی محدود عرضه خواهد کرد .

موتورولا تصمیم دارد نسخه جدید Moto X4 را وارد بازار کند. اما متاسفانه تنها تفاوت این نسخه با نسخه قبلی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.
موتو ایکس Moto X4 که پارسال با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شد، تلفن همراه کارا و خوش‌ساختی است که انتظار می‌رفت در نسخه جدید علاوه بر ارتقا حافظه داخلی، ارتقا رم و پردازنده را نیز داشته باشد. موتورولا مدل جدید را با تخفیف در مدت زمانی محدود عرضه میکند و پس از این زمان موتو ایکس Moto X4 جدید با قیمت اصلی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. قیمت با تخفیف این مدل 359 دلار آمریکا است، در حالی که قیمت اصلی این تلفن همراه 419 دلار است.

موتورولا موتو ایکس 4، حتی در سال 2018 هم یک تلفن همراه کارامد به‌حساب می‌آید. اگرچه این موبایل از پردازنده اسنپ درگون سری 600 بهره می‌برد و در قیاس با بسیاری از موبایل‌های مجهز به اسنپ‌درگون‌های سری 800 کندتر است؛ اما همچنان در رده اسمارت‌فون‌های به روز و سریع است.
بدنه محکم، صفحه نمایش 5.2 اینیچی Full HD، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و 3 گیگابایت رم تمام نیازهای مخاطب را به خوبی برآورده می‌کند.
این تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید است و برای علاقه‌مندان به این سیستم عامل و آخرین اپدیت‌های آن موبایل مناسبی است.

ترجمه شده توسط تیم خبری ایران موتورولا

دیدگاهتان را بنویسید