روش های ارسال سفارش


شرکت ایران موتورولا همواره تلاش دارد تا لذت یک خرید آنلاین (online) را برای تمام مشتریان گرامی خود ، فراهم سازد . بنابراین روش های فرستادن کالاهای مورد نظر شما ، به شکل زیر می باشند:

 به دو روش پست پیشتاز و پیک موتوری  ارسال میشود .
* در روزها و مناسبت هایی مانند روز نخست فروردین ، تاسوعا و عاشورا و اربعین ، به علت تعطیلی مراکز حمل و نقل ، ارسال سفارش با مشتریان عزیز هماهنگ خواهد شد و در اولین روز کاری ، سفارش شما ، فرستاده می شود( سفارش های ثبت شده در روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۰ صبح همان روز به پیک تحویل میشود )
* کلیه ی سفارشات تهران به صورت روزانه خواهد بود و با توجه به جدول زمان بندی شده ی کاربران در زمان ثبت سفارش می باشد.
* برخی از حوادث غیر قابل پیش بینی می باشند، مانند ترافیک و هر گونه حادثه ی غیر مترقبه ، بنابراین از مشتریان گرامی خواهش می کنیم در بازه ی زمانی که اعلام کرده ایم ، حتمن در مقصدی که تعیین کرده اند، حضور داشته باشند چراکه در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ی شرکت ایران موتورولا نخواهد بود و هزینه ی ارسال مجدد، به طور قطع ، بر عهده ی مشتری می باشد.
* چنان چه آدرس محل تحویل سفارش ، پاساژ و یا مراکز خرید باشد ، تحویل کالا در جلوی درب پاساژ انجام خواهد گرفت و به هیچ عنوان ، کالا در داخل پاساژ و مراکز خرید ، تحویل داده نمی شود.

مشتریان گرامی ما در شهرستان ها ، برای پست پیشتاز یک هزینه  45 هزار تومانی به عنوان هزینه ی ثابت ارسال برای شهرستان ها خواهد بود که تا سقف 700 هزار تومان بیمه ی معمولی می باشد.
بقیه ی سفارشات که دارای ارزش کالایی بیشتر از 700 هزار تومان می باشند با احتساب بیمه ( شرکت پست یا چاپار) با توجه به فاصله ی مقصد برای خریداران شهرستان هزینه متغییر و پس کرایه میباشد ، در مدت 48 تا 72 ساعت کاری ، کالای مورد نظر خریدار را به مشتریان عزیز تحویل خواهد داد.
نکته ی مهم این که ، سفارش های دریافتی شرکت ایران موتورولا تا ساعت 12 روزهای اداری همان روز به پست تحویل داده می شود.

در هنگامی که مشتریان گرامی کالای مورد نظر خود را (ثبت سفارش کالا از شرکت ایران موتورولا) دریافت می کنند باید نکات زیر را بدانند:
1- توصیه ی اکید می کنیم که در زمان تحویل سفارش پیش از امضاء رسید تحویل کالا ، کالای سفارش داده شده را حتمن با کالای ارسالی که به دست شما رسیده است ، مطابقت بدهید و در صورت هرگونه مغایرتی ، کالا را تحویل نگیرید و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.
2- چنان چه مشتری ، بدون آن که کالای سفارش داده شده ی خود را ببیند، و آن را از متصدی پست تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را نیز امضاء نماید به منزله ی آن خواهد بود که مشتری ، سفارش خود را تأیید کرده و در چنین شرایطی شرکت ایران موتورولا ، هیچ مسئولیتی را در مورد برگشت کالا ، به عهده نخواهد گرفت.
3- در زمان تحویل سفارش ، حتمن کارت شناسایی معتبر (بهتر است کارت ملی باشد) به همراه مشتری باشد.
4- چنان چه مشتریان گرامی بخواهند سفارش را برای شخص دیگری به جز خود ارسال نمایند ، به طور حتم باید از طریق درگاه های ارتباطی، اطلاع رسانی را انجام بدهند چرا که در غیر این صورت یک هزینه ی ارسال مجدد بر دوش مشتری عزیز خواهد بود.
پیشاپیش شرکت ایران موتورولا نوروز 1403 را به شما همراهان عزیز شادباش می گوید
* در ایام نوروز 1403 ارسال های سفارش ها برای تهران و شهرستان ها از 5 فروردین ماه به صورت همیشگی خواهد بود و ارسال آن انجام خواهد گرفت.
* آخرین روز ارسال کالاها برای تهران و شهرستان ها در سال1402 به تاریخ یکشنبه 27 اسفند ماه 1402 می باشد.