ماژول پرینتر موتورلا ، موتورولا ، اینستاگرام ، تلفن

ماژول پرینتر موتورولا Leave a comment

با ماژول پرینتر موتورولا در هر موقعیتی پرینت کنید و به اشتراک بگذارید

با ماژول پرینتر موتورلا Polaroid Insta-Share Printer تلفن همراه‌تان را به یک پرینتر تبدیل کنید. لحظه‌های‌تان را در لحظه پرینت کنید و به اشتراک بگذارید. این ماژول تصاویری را که پیش‌تر با موتورولا موتو زد خود ثبت کرده‌اید پرینت می‌کند و اجازه می‌دهد تصاویر لحظه های ناب را فراتر از صفحه نمایش یک اسمارت فون ببینید.
به سادگی ماژول را به تلفن همراه‌تان متصل کنید و پس از ثبت عکس با Polaroid Insta-Share Printer آن را چاپ کنید. حتی این امکان را دارید تصاویر مد نظر را از فیسبوک، اینستاگرام و گوگل مستقیما چاپ کنید.

خلاقیت خود را با نوشتن متن روی عکس‌ها و طراحی قاب برای آن‌ها نشان دهید و سپس با پردازش رنگ و نور و استفاده از فیلترها تصویر را پرینت کنید. همچنین با استفاده از کاغذهای 2 در 3 اینچ ضد لکه Zero-Ink عکس‌های با کیفیت را بدون هدر دادن جوهر چاپ خواهید کرد.
به محض ثبت تصاویر و پرینت آنها می‌توانید آنها را به اشتراک بگذارید یا در محل مورد علاقه‌تان بچسبانید. در سفرهای ناگهانی، میهمانی‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه، ماژول پرینتر موتورولا یک ابزار بینظیر است که تصاویر را زیباتر از آنچه هستند به شما نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید