موتورولا اسمارت‌فون‌هایش را به 5G مجهز می‌کند Leave a comment

موتورولا امسال لحظات ناب پیشروی در تکنولوژی را در 45 سال اخیر جشن گرفت. از تکنولوژی بینظیر ماژولار که با نام Moto mods شناخته می‌شود تا اولین تلفن همراه پرتابل و نوآوری‌های دیگر.

در ادامه تاریخ‌سازی‌های موتورلا، این بار قرار است با استفاده ازMoto mod ها اسمارت‌فون‌ها به نسل جدید ارتباطات شبکه‌ای توسط سیستم‌های 5G مجهز شوند. تجربه‌ای بینظیر با سرعتی 10برابر سیستم‌های وایرلس موجود در بازار، ارتباطات آنلاین بدون لگ و با قدرتی بینظیر. سیستمی که قطعا تجربه مخاطب‌ را از یک تلفن همراه هوشمند تغییر خواهد داد.

مخاطبان این سیستم جدید باید خود را برای پخش‌های لایو با کیفیت 4K و ویدئو چت‌های ممتد بدون توقف و همچنین پخش‌های آنلاین واقعیت مجازی و بازی‌های باکیفیت بدون کمترین لگ آماده کنند. تجربه‌های بینظیری نیز برای صاحبان مشاغل و مدیران برای بهبود بخشی به امور ارتباطی در راه است.

باید به  Moto z3 و 5G Moto mod سلام کرد! دو ابداع بینظیر که وقتی با هم هماهنگ شوند، موتوزد3 به سریع‌ترین سیستم ارتباطی آنلاین دنیا دسترسی خواهد داشت. در این سری، موتورلا با کوالکام برای نقطه عطفی در تاریخ دو شرکت همکاری خواهد کرد. استفاده از گل سرسبد سیستم‌های امواج مایکروویو و مودم  Snapdargon X50 تجربه‌ای تاریخ ساز است.
<犀利士
h4>امکان‌هایی بی پایان با 5G


براساس تاریخچه عظیم نوآوری در موتورولا، سیاست این شرکت همواره علاقه‌مند به ارائه بهترین و جدیدترین محصولات تکنولوژیک است. در تجربه جدید موتورولا تکنولوژی اسمارت‌فون‌ها را به مرحله‌ای بالاتر می‌برد، نه تنها با تغییرات نوین در ساختار تلفن همراه بلکه با سیستم‌هایی که موبایل از آنها تغذیه می‌کند.

با 5G نمایش‌های مورد علاقه خود را آنلاین و بدون توقف یا لگ مشاهده کنید


امروزه بیش از 50 درصد کاربران تلفن‌های هوشمند ترجیح می‌دهند روی موبایل‌هایشان محتوای ویدئویی مشاهده کنند. با سیستم 5G می‌توانید لحظاتی پیش از پریدن هواپیمایتان در مسیر مسافرت سریال مورد علاقه‌تان را با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

با 5G هرگز هیچ رویداد ورزشی را از دست نخواهید داد


در طول جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، 486میلیون تلاش برای نمایش لایو بازی‌ها از طریق موبایل انجام شد! 93میلیون نفر موفق نبودند. این مساله عمدتا به سبب ضعف سیستم ارتباطی اینترنت آنها بود. با 5G  نه تنها برای پخش لایو مشکل نخواهید داشت؛ بلکه اگر در استادیوم هم حاضر نباشید، به راحتی با سرعتی بینظیر میتوانید لحظه به لحظه بازی را روی تلفن همراه‌تان مشاهده کنید.

اهمیتهای دیگر دسترسی به 5G


با ارتباط آنلاین سریع و قابل اعتماد به راحتی می‌توانید لحظات ناب‌تان را در کنار دوستان و خانوده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به علاوه امکان آپلود کردن بیش از 300 عکس در کمتر از یک دقیقه امکان بهره‌وری بیشتر از زمان را به شما میدهد.
در آینده با استفاده از 5G امکان ترجمه همزمان صحبت‌هایتان را برای تورلیدرها و مسئولین هتل و غیره در سفرهای بین‌المللی خواهید داشت.

واقعیت مجازی و بازی آنلاین


با این سیستم بهینه، مخاطب قادر خواهد بود تمام طول شب را بدون اندکی کاهش سرعت به بازی آنلاین بپردازد. تجربه استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی در هر نقطه از شهر این لذت را برای کودکان‌تان فراهم می‌کند که هر لحظه بتوانند تجربه‌ای جدید کسب کنند و حوصله‌شان سر نرود.

دانشگاه با 5G

در سراسر جهان اغلب دانشجویان با استفاده از تلفنهای هوشمند و اینترنت بخش عظیمی از پروسه تحصیل خود را پیش می‌برند. مثلا در ایالات متحده بیش از 88 درصد دانشجویان با استفاده از تلفن‌های هوشمند به ارائه تمرینات و سمینارها و مشاهده آنلاین کلاس‌ها می‌پردازند.
با استفاده از 5G امکان برقراری ارتباط با سرعت بسیار بالا با دانشجویان دیگر کشورها، مشاهده ویدئوها و کلاس‌های آموزشی و بازدید مجازی از موزه‌ها و کتابخانه با تجربه ای بینظیر امکان پذیر است.

Moto z3 تجربهای بینظیر


موتو زد 3 مجهز به آخرین تکنولوژی‌های موتورلا، اجتماعی است آخرین سری اندروید و طراحی بینظیر و خوش ساخت که تجربه یک اسمارت‌فون کامل را به مخاطب ارائه میکند.
صفحه نمایش: 6 اینچ فول اچ دی با نسبت تصویر 18:9
باتری 3000 میلی آمپر ساعتی
دوربین مجهز به Dual depth sensing و بهره مندی از Google lens

ترجمه شده توسط تیم خبری ایران موتورولا

دیدگاهتان را بنویسید