معرفی ماژول دید در شب موتورولا Leave a comment

سایت ایران موتورولا همانگونه که مشاهده می کنید مجهز به بخش فروش آنلاین است.  هدف این سایت غیر از فروش ، معرفی آخرین اخبارها در حوزه این برند، آموزش های مربوط به تجهیزات تکنولوژی خریداری شده و همچنین معرفی جدیدترین ابزارها و گجت ها در این حوزه می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت ایران موتورولا خدمات پس از فروش را نیز در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد. امید است دستاوردهای این برند و پشتیبانی های انجام شونده برای خریداران،  رضایت روزافزون مشتریان این گوشی ها را فراهم آورد.

موضوع این نوشته که ترجمه ای از گروه ترجمه موتورولا نیز می باشد درباره ماژول دید در شب برای اسمارتفون های موتورولا وان و موتوجی7 پلاس است. 

بازگشت به عرضه رقابت

سال 2018 سال چندان پربازدهی برای موتورولا نبود. اسمارتفون‌های میان رده این شرکت در مقابل برندهایی مثل شیائومی حرفی برای گفتن در بازارهای جهانی نداشتند. ولی به نظر می‌رسد در سال 2019 موتورولا با اتخاذ استراتژی‌های جدید تصمیم دارد بازار را به سود خود تغییر دهد.

Motorola Razr و ماژول دوربین جدید اسرار آمیز این کمپانی نشان می‌دهند که موتورولا به عرصه رقابت بازگشته است. موتورولا وان با ویژگی‌های بسیارخوبی در انتظار عرضه به بازار است؛ اگرچه همه چیز آن تقریبا مشخص است، اما ویژگی‌های نرم افزاری آن از دیده‌ها پنهان است تا این شرکت بار دیگر مخاطبان را سورپرایز کند.

در ادامه از موتو مود  بحث برانگیزی صحبت می‌کنیم که مشخص نیست برای موتورلا وان یا موتوجی7 پلاس عرضه ‌می‌شود!

نایت ویژن:

در نگاه اول این اسم مخاطبان را به یاد دوربین‌های نظامی دید در شب که در طیف‌هایی مانند مادون قرمز کار می‌کنند می اندازد. اما به نظر می‌رسد تنها دلیل انتخاب ان اسم عملکرد بسیار فوق‌العاده این ماژول در نور بسیار کم است. اکنون هیچکس اطلاع دقیقی از نحوه عملکرد این ماژول ندارد و همه چیزهایی که در بازار شنیده می‌شود غیر رسمی است.

 

Motorola is working on a new “Night Vision” camera mode for the Motorola One Vision and Moto G7 Plus

 

مشخص نیست این ماژول مثل نایت سایت گوگل یا نایت مود هواوی تجربه عکاسی لانگ اکسپوژر (نوردهی طولانی) را به صورت Hand held  برای مخاطب فراهم می‌کند یا مثل برایت اپتیمایزر سامسونگ تصاویر باکیفیت ارائه می دهد؟

موتورولا این پروژه را همگام با پروژه کلی عکاسی در نوردهی بالا با نور کم پیش می‌برد؛ درصورتی که تفاوت‌های این دو پروژه به هیچ وجه مشخص نیست.
موتورولا با به روزرسانی دوربین ادوات جدیدش و توسعه نایت ویژن قرار است نسل جدیدی از دوربین‌های اسمارتفون ها را ارائه کند. تلاشی که به نظر نمی‌رسد مثل سامسونگ یا هواوی به موفقیت منجر شود.

گوگل لنز و فیلترهای لایو و استیکرهای ای‌آر همگی در اپدیت‌های جدید دوربین‌ها به چشم می‌خورند؛ اما این‌ها سرنوشت نایت ویژن را مشخص نمی‌کند.

 

منبع:

  • 犀利士
    “https://www.xda-developers.com/”>https://www.xda-developers.com/

دیدگاهتان را بنویسید