بهترین‌های موتورولا در سال پیش رو Leave a comment

موتورولا یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید ادوات تکنولوژیک در سراسر جهان است. اگرچه امروزه، همانند گذشته از اقبال زیادی در بازار بهره نمی‌برد؛ همچنان می‌تواند ادواتی را تولید کند که همگان را مسحور نماید. اگر پیگیر خرید یک اسمارتفون مرغوب هستید؛ مطلب را تا انتها بخوانید.

قهرمان بودجه: موتو جی6
اگر به دنبال یک اسمارتفون اندروید با ظاهری خوب و توانایی اجرایی بالا هستید که خیلی گران نباشد؛ به جز موتو جی6 به سراغ گزینه دیگری نروید.
صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ دی با نسبت تصویر 18:9، مجهز به حسگر اثر انگشت، دو دوربین در پشت و طراحی شیشه‌ای، از این اسمارتفون یک گزینه خوش ساخت، ساخته اند.
این گوشی با قیمت تقربی 240 دلار در بازارهای جهانی در دسترس است.

قهرمان موتوماد: موتو زد3 پلی
موتو زد3 پلی حقیقتا یکی از بهترین تولیدات موتورولا در سالهای اخیر است.
صفحه نمایش 6 اینچی امولد، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی، حافظه قابل افزایش و پردازشگر قدرتمند اسنپ درگون 636 و قابلیت اتصال انواع ماژول‌های موتورولا با قابلیت‌های متنوع، این گوشی خوش ساخت را به انتخابی کم‌نظیر برای بودجه 400 دلار تبدیل کرده‌اند.
حتی ماژول باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را هم در جعبه گوشی هنگام خرید تحویل می‌گیرید تا خیال‌تان از شارژ در هر زمانی آسوده باشد.

قهرمان سیستم عامل: موتورولا وان
موتورولا وان با دسترسی به آخرین نسخه اندروید و قیمت مناسب و امکانات معقول گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به یک اسمارتفون خوش ساخت است.
این گوشی با ضمانت عرضه دو ساله، به طور منظم اپدیتهای سیستم عامل را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
درگاه ان اف سی برای گوگل پی، نمایشگر 5.9 اینچی اچ دی پلاس و سیستم دوتایی دوربین در پشت؛ امکانات سخت افزاری حائز اهمیت این گوشی هستند. با حدود 400 دلار می‌توان به همه این امکانات دسترسی داشت.

قهرمان باتری: موتو ای5
بدون شک مهم‌ترین دلیل برای خرید موتو ای5، عمر باتری بینظیر آن در میان اسمارتفون‌های مدرن است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در کنار نمایشگر اچ دی و پردازنده اسنپ درگون 435، امکان استفاده بیش از 1.5روز را با کارکرد معمول، در یک بار شارژ کامل به مخاطب می‌دهد.
اگر به دنبال اسمارتفونی با قابلیت‌های معمول و باتری عالی می‌گردید، با بودجه‌ای حدود 225 دلار، موتو ای5 بهترین انتخاب است.

ارزان‌ترین: موتو ای5 پلی
اگر خواهان اسمارتفونی با قابیت‌های معمول و حداقل قیمت هستید موتو ای5 پلی بهترین گزینه است. قیمت این گوشی تنها 130دلار است و برای بودجه‌های کم و مدیریت هزینه‌ها بسیار مناسب است.
این قیمت به سبب قابلیت‌های بسیار ضعیف نیست! چرا که قابلیت‌های این اسمارتفون بسیار مناسب امور روزانه هستند. دوربین 8 مگاپیکسلی، رادیو اف ام، نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی و طراحی پلاستیکی مطمئن در کنار قیمت مذکور، حقیقتا امکانات خوبی هستند.

مجهز به 5جی: موتو زد3
با قیمتی حدود 480 دلار، موتو زد3 و موتو ماد 5ج‌ی برای اتصال به اینترنت بسیار پر سرعت، گزینه های معرکه‌ای هستند.
این گوشی علاوه بر سخت افزار عالی و طراحی خوش ساخت و کم نقص، انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به اینترنت پرسرعت است.

 

با توجه به آنچه گفته شد، قیمت و بودجه پایه خرید مهم‌ترین عوامل در انتخاب یکی از گزینه‌های ارائه شده هستند. احتمالا برای بودجه نامحدود موتو زد3 انتخاب معقول و مناسبی است. اگر اندکی از بودجه را صرف خرید ماژول‌های موتورولا کنید، قطعا به مجموعه خاصی خواهید رسید.

دیدگاهتان را بنویسید