موتورولا با افزایش موتوهاب‌ها در پی ارتقا حضور در بازارهای جهانی است Leave a comment

تاسیس موتورولا موتوهاب 

اخبار حاکی از این است که موتورولا با تاسیس ۱۰۰۰ موتوهاب در ۱۰۰ شهر می‌خواهد حضور آفلاین خود را در بازار افزایش بدهد.

مدیر موتورولا در هند می‌گوید: ((موتورولا با تاسیس این هاب‌ها در طی زمانی کوتاه می‌تواند ۵۰درصد فروشش را افزایش دهد.))
با همه این اوصاف موتورولا هنوز بازه زمانی خاصی برای دستیابی به این هدف تعریف نکرده است.
犀利士
r=”auto”>مدیران ارشد موتورولا معتقدند حضور فیزیکی در بازارها، برخلاف پیش‌بینی‌ها، سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص خواهد داد و موتورولا نمی‌خواهد از رقبا عقب بماند.
مدیر موتورولا در هند می‌افزاید: ((حدود دو سوم‌ فروش از فروش آفلاین محصولات تکنولوژیک حاصل می‌شود و این عدد برای موتورولا حدود یک سوم است. سیاست شرکت به گونه‌ای خواهد بود که فروش آنلاین و آفلاین مساوی شوند.))
با افتتاح ۲۵ موتوهاب در روزهای اخیر در کلکته هند به نظر می‌رسد موتورولا با سرعت این روند را پیش خواهد برد.
مدیران موتورولا مدعی‌اند که علیرغم نبود تایم‌لاین مشخص برای تکمیل ۱۰۰۰ موتوهاب، کم‌تر از یک سال دیگر به هدف خود خواهند رسید.
همه هاب‌ها، اسمارتفون‌ها، موتومادها، شل‌ها و هدفون‌ها و سایر تجهیزات جانبی را عرضه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید